2016年8月5日 星期五

❤飲食❤ 中東風情的晚餐 ~ RA Restaurant & Lounge

那晚來到尖沙咀東的RA Restaurant & Lounge食中東菜,
因朋友知我未食過,又近他公司,所以選這間。

座位可選擇露天及室內進餐或飲,因太熱了, 我地選擇室內

至於餐廳內環境裝修洋溢濃厚的中東風情,
有特色燈及石像裝飾等,加上昏黃燈光,十分有氣氛。

另有一間房是就坐於地上,有銀色的餐台及手工藝品等,
似置身一千零一夜故事的感覺


先點飲品
我飲的是Mojito,具真材實料大大杯好清新,非常好飲,
而朋友飲的是Stranger Danger有淡淡桃橙味,不太重酒精味


Appetiser 開胃菜

Fatuous Salad 

這沙律多款新鮮瓜菜,味道非常清新,
原汁原味,加上有脆口麵包,令有多重口感

PitaBread with dip
入口軟軟綿綿,鬆軟中東麵包 Pita Bread,
 可沾點 3款唔不同 dip,有 Yogurt Dip 配有青瓜絲酸酸地 
Baba Ganoush是茄子蓉帶清甜
Muhammara 辣帶甜甜比較濃味,更開胃惹味呢!



Order 兩款 TAPAS


Char grilled Chicken in Pepper sauce
這炭烤雞是去骨腿,方便食用,有嫩滑不油膩口感,
少少微辣秘汁,十分match好開胃呢!


 Crackpot lamb meatballs
用羊肉碎及其他成份等香料製成丸子而成,
香料味重而冇乜羊味,
拌入微酸中帶甜似蕃茄醬,好滋味


Main Course 主菜

Lamb chops with French fries
羊架燒好好入味, 具濃濃百里香味,肉質軟爛,
嫩不,可蘸點三款醬,十分惹味非常,
旁配有香脆薯條,簡直送酒一流


Vegetarian fried Rice 
藏紅花米得夠入味、均勻、香,落左砂鍋,可保暖
米帶爽身,粒粒金黃色,有番紅花獨特的香味,
混合著蔬菜及烤雞粒,將檸片擠汁,
淋上整個飯面後,更開胃清新


這店整體上環境及食物不錯, 

下次必會來試試其他款食物



RA Restaurant & Lounge 
尖沙咀麼地道62號永安廣場地下1號舖


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...