2016年9月8日 星期四

❤飲食❤ 優閒的晚餐 ~ Cafe Hillywood

朋友在理工開完會收工後,
相約我到就近西餐廳~ Cafe Hillywood 食晚飯


紅鶴的佈景十分之奪目


餐廳裝潢以白色為主,寬敞舒服


凱撒沙律$78+ 另配煙三文魚$20
煙三文魚帶咸香味,配上新鮮爽甜沙律菜,
淋上沙律醬,是健康開胃的菜。


清酒煮新西蘭刀背大蜆 $138

以清酒及牛油煮大大件刀背蜆,
帶出蜆肉鮮甜味,
加上刀背蜆大大隻好又肉肥厚肉,個個都爭住食


原隻德國風味脆豬手 $208
好大大隻豬手賣相好吸引,外皮卜卜脆
易切開豬手,肉質好嫩帶咸咸地,
十分夠味又惹味,另附酸菜可以減少油滯感,
而側邊好多薯角十分香脆。
因好大份,我地兩女食唔晒,只有打包回家呢!


飲品
Peanut Butter Monster$58  / Tangy Energy$55
朋友點了Peanut Butter Monster 味道
好似飲緊牛油花生醬,好邪惡好肥呢!
而我點了 Tangy Energy具有肉桂味沙冰,飲後透心涼



Cafe Hillywood
尖沙咀柯士甸道152號好兆年行地舖



Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * She* blogspot * Beautylife * Qooza *
88DB*  Glamablog * Fanpiece * Sina* BeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...