2016年10月24日 星期一

❤飲食❤ 韓國美味烤雞伴美景,沒可能抵擋得住 ~ Goobne

朋友太忙湊BB, 只能相約我星期日到銅鑼灣透氣透氣休息,
決定去食下她至愛食韓國烤雞~Goobne

這店由韓國人氣男團EXO 做代言人,韓流來襲你抵擋得住嗎?



店在25樓全是落地大玻璃,見到好美麗港洋溢慢活休閒氣息!


砂鍋雞爪$160

Spicy Chiken Feet
這細細隻雞爪只有三爪没腳甲軟腍,
配上韓國辣椒醬煮,開始食有少少辣,
越食會越辣,是十分開胃小食,送酒一流。


Deep Cheese Chicken $208

這份雞是焗出來的,比較健康及少了油膩感,
入口嫩滑,口感鮮美,
加上撤了車打、忌廉、藍紋芝士的粉末調味,
咸香甜甜味, 十分甘香惹味


西柚冰沙 $58   /藍橙冰沙$58

西柚沙冰帶酸酸甜甜,
而藍橙沙冰帶甜重的橙味,
兩杯十好清凉好飲呢!


Goobne
銅鑼灣登龍街18號V Point 25樓


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...