2016年12月6日 星期二

❤飲食❤ 樂富中的西餐廳 ~ 茜廊餐廳

同男友到樂富廣場逛街後,
就到新分店茜廊餐廳食晚飯 
店裝潢不錯具歐陸色彩,十分舒適

  
 點了二客 西式焗田螺】$38 x2

 
焗至金黃色薯蓉外皮脆內有軟身,
內有似有沙律醬味帶少酸咸味,
厚肉田螺一齊食,令人胃口大開呢!

白酒煮籃青口】餐加$38
 
可惜籃青口不太入味,有點兒淡味

餐湯選了宋湯
酸中帶甜,甜中帶香的宋湯,
配上蒜蓉包一齊來食,非常不錯


 我點了特級西冷牛$138
點了5成熟, 有點過熟,有點口感,尚算多汁,
都好重牛味,稍有少少渣 


男友點了炭燒美國肉眼牛$238
 
反而炭燒美國肉眼牛扒好食好多,
入口細緻幼嫩,肉質鬆軟而不失嚼勁,
又JUICE,令人一試難忘。


飯後必點甜品
吉士醬燴梨$45
 
軟稔梨肉裡有雲尼拿雪糕,
梨肉與雪糕,沾點甜滑的吉士醬,
令味道更有層次好味,
加上不會太甜太膩,十分令人回味


茜廊餐廳
樂富聯合道198號樂富廣場UG1 L105-108號舖


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...