2017年2月7日 星期二

❤飲食❤ 愛回家的晚飯 ~ 新蒸武門

我相約朋友到我公司附近(官塘工廠區)上樓食晚飯
 ~ 新蒸武門 



先來滋潤養生八寶茶,入口微甜,
十分好飲,略熱水不夠熱


是日燉湯 $ 38
響螺雞湯- 十分足料,燉湯很鮮甜好飲。

三色拼盤】$88

有牛展、鴨舌、豬蹄是冷盤,
口感清爽保存原味, 沾點醬汁更好味

然牛柳】$98
牛柳軟嫩香滑,  而脆肉瓜炒得十分爽口好味,
略這菜然味不夠濃厚


宮廷香辣雞】半隻 $98

雞件多肉外有點脆口, 內鮮嫩多汁的口感,
辣辣地,越食越, 十分刺激惹味
辣的朋友不能錯過

整體食物質素不錯,好有家的味道,
食後完全不會有口渴感呢!

新蒸武門
觀塘開源道60號駱駝漆大廈3座1樓Q室


Yin’s Blog
The ZtyleItrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB*  Glamablog * Fanpiece * SinaBeesdlifeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...