2017年2月9日 星期四

❤飲食❤ 媽媽的慶生飯 ~ 首爾家

我選擇媽媽至愛的韓國料理~首爾家食晚飯來慶她生日

店裝修以白色為主, 簡潔舒適


首先送上八小碟開胃韓式前菜



起動韓燒吧!


點了以下食物來
【烤豬肉辣 $128
醃了豬肉,燒後口感有軟腍,
好入味,具有甜辣味,十分開胃惹味


【鮮魷魚】$108
白雪雪新鮮原條魷魚燒烤後, 
口感彈牙得來鮮而不腥具鮮甜味



【牛肋骨】$138
原味紮實的牛肋骨, 燒烤出來,
四溢肉汁鮮味口感,牛味濃郁,比較有咬口


牛舌】$108
厚身牛舌條,燒後口感有彈性和嚼勁


傳統石頭豬肉拌飯】$88
熱辣辣的石頭鍋飯,豬肉,
加埋大豆芽、泡菜、紅蘿蔔、荷包等,
而有微微的飯焦,配撈埋特製辣醬及蛋黃汁,非常好味呢!


飯後甜品點了
鮮奶油雪糕鯛魚燒】$88
一碟有四條不同尺寸鯛魚燒,
剛好分到我地家人,一人一條
新鮮製的鯛魚,口感酥脆內軟, 
咬後發覺內有滿滿不太甜的紅豆蓉,
我愛沾點cream 及雪糕一齊來食, 非常滿足的甜品。

首爾家韓國料理

銅鑼灣邊寧頓街13-15號隆堡柏寧頓酒店1樓


Yin’s Blog
The ZtyleItrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB*  Glamablog * Fanpiece * SinaBeesdlifeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...