2017年3月21日 星期二

❤飲食❤ 任添任食過癮韓燒 ~ 韓牛韓式燒烤

朋友相約我到旺角區食任食韓燒~韓牛韓式燒烤
店舖裝潢洋溢韓式,空間感充足,座位寬闊舒適,
並播著好Hit 韓歌 MTV 

這韓燒店食物包罹萬有
當然有已醃好燒食物如肉類, 海解類 , 蔬菜類等等,
並有已熟食物, 前菜, 冷盤,  甜品 ,魚生,壽司
飲品都是自助出坐位外取食物

首先, 取了已醃得蔬菜, 味道及口感不錯,好新鮮,
爽脆泡菜及無骨有軟彈的口感,
帶酸辣味道,十分開胃

就一般, 反而就多肉鮮甜


牛尾吸收好甜紅及白蘿蔔秘汁非常好入味 ,
好諗得來,有入口化的感覺,不自覺食多幾口
蓮藕湯不錯好飲足料,好有家的味道

炸物略為厚粉,而豬手好夠味略不夠諗


燒燒~~~
 
肉類(牛雞肉)燒烤食物都醃得不錯, 
沒有太咸感覺,醃得剛剛好,
又夠味道, 所以燒後食物好夠味, 
蔬菜十分新鮮


飯後甜品選了新鮮水果,細細份甜品可以食多幾份,
尤其貴花糕清甜好味, 想不到有韓國雪條食呢!

這餐飯非常飽飽滿足呢! 





韓牛韓式燒烤 Han Niu Korean Style BBQ

旺角彌敦道601號創興廣場1樓


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...