2017年3月23日 星期四

❤飲食❤ 氣氛輕鬆的西餐廳 ~ Woods

與朋友行街睇波鞋後, 到附近食個晚飯 ~ Woods


店裝潢以木頭為主, 好貼切店名
這環境令人好warm安心、放鬆的感覺,
燈光昏暗具好氣氛


Order 2份set dinner  餐,選擇 C 及E 餐

Set dinner 每杯+$20 轉特色飲品
細杯是果汁有橙 西柚 紅莓 蘋果及什果汁,
帶少少甜酸味,非常清新好飲 
大杯是夢幻彩虹幾種款水果汁,
面層是花茶,味道夠為淡味, 非常解 



事日湯是忌廉粟米湯,口味香甜好滑
精選沙律-鴨胸煎至金黄色,配合新鮮蔬菜與,味道不錯!

我點
【菠菜帶子意大利飯

意大利飯變了綠色是以菠菜混成的汁煮過,
帶菜香味,飯粒都算煙韌,如硬一點會更加好食,
帶子肉質彈牙鮮甜。

朋友指定點【美國肉眼牛
點了五成熟,可惜變了七成熟, 令肉質有
有濃郁肉味, 幼嫩多汁, 可沾點扒下秘汁來食,
配菜有露筍及蕃茄


當少不了甜品
蘋果脆脆 $68
蘋果批內有好香好軟蘋果,
而面層酥脆鬆化可口金寶牛油粒有強烈對比口感,
配香滑雲呢拿雪糕,多重口感及味道,
強烈冷暖口感,另可將淡奶倒出,可控制甜度


Woods
 旺角亞皆老街80號昌明大廈地舖



Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...