2017年5月20日 星期六

❤療程❤ 甲組腳救星 ~ 經絡魔術手瘦身療程~SkinMax

Yin 因為工作需要成日要著高跟鞋,行路又經常用錯力!仲有個習慣係做完運動後又唔記得拉筋,所以對甲組腳就慢慢陪伴我左右, 慘慘豬

好彩Yin早前來到尖沙咀SkinMax體驗
『經絡魔術手瘦身療程』,一減對甲組腳



 SkinMax 白色裝潢,非常清潔舒適


  療程房間以灰及白色為主,簡潔光亮舒適。


經絡魔術手瘦身療程是以傳統中醫經絡及穴位療法,
再配合以日本生物微電流及磁能原理,深層打擊活化肌肉的經絡層,可無痛打散厚硬肌肉,可通淋巴排走毒素、酸性及多餘水份。
聽落真係好勁咁,真係要試下先知龍與鳳! 😂

治療師戴住有微電流的魔術手套從小腳(甲組腳)
開始按通穴位最深層,從而達到通淋巴
過程中感覺到輕微電流, 我有痳痳痺痺感,
不過完全唔痛,感覺比人手排素按摩更舒服呢!


接著帶著微電流的磁叉加強刺激穴位及筋結,
感覺更加實在,痺痺地感覺強咗,不過都沒有刺肉痛感。

治療過程中, 治療師十分細心,
會經常問我有否不舒服,可以加與減微電流的流量

療程後,即見效小腿線條明顯緊緻,修長了不少
此外,小腿膚質變得有彈性又柔軟光澤

做完後, 量一量先,咁厲害減了1,
確實雙腳一身輕, 行路特別輕鬆,
小腿關節酸痛疲累通通byebye了。
成個療程好舒服,
聽講好多model隻腳咁靚咁幼都係做經絡瘦腿架!


完成療程換好衣服後,
SkinMax提供滋潤保健湯水給予我飲用,
來補一補充水份,加強血液循環,助去排出毒素及水份。


YIN讀者可以優惠價做經絡魔術手療程!!!
想了解詳情,即刻入黎睇睇




SkinMax 
尖沙咀亞士厘道17-19號12-13樓全層

荃灣眾安街68號千色匯一期14樓1404室

元朗大棠路52號地鋪





這次療程感謝SkinMax 提供



Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...