2017年8月1日 星期二

❤飲食❤ 任飲任食特色台式火鍋 ~ 101手工涮涮鍋

朋友相約我到尖沙咀食特色台式涮涮鍋 ~ 101手工涮涮鍋
雖然天氣熱,無損我地食欲來大食一餐

店地方寬敞,沒有壓迫感, 有卡位及圓台選擇






  前菜有手工麻辣麻醬手撕雞秘製麻辣木耳
兩款非常開胃


選了
台灣香辣三杯卜卜蜆涮涮鍋作為湯底
內有好多鮮甜的蜆,加上湯底辣地,十分惹味

食完後, 就加湯, 來涮其他配料


西班形伊比利亞黑毛豬肉片
肉味香濃,肉質有彈性不鞋口,
有嫩滑口感, 也不感太油膩。


手切安格斯Prime Grade 牛頸肥牛片
厚度切到剛剛適中牛頸肥牛片,
經輕涮一下,肉質口感十分嫩滑,
帶濃濃牛肉油香,簡直回味無窮


101特選手工火鍋併盤(每款每人只有一件)
有不同多款彈牙的丸及餡靚的餃類, 非常有特色,
有別於一般火鍋質素, 
每款也好好味, 而尤其太極冬菇是我至愛食





手工即炸響鈴卷拼手工即炸魚皮

大大件響鈴及魚皮十分香脆可口。 



點了以下任點配料

點了黑椒台灣腸鮮冬八寸長鱈場蟹棒蟹棒

食了咁多肉,當然要點下蔬菜來食,平衡一下


飲品選了盆栽香珍珠, 芒果可樂沙冰也都是任飲,
除了酒類飲品


最後送上木糠珍珠奶茶布丁


總括來說,食物不錯,簡直美食滿瀉,
令我感覺超級滿足呢!



101手工涮涮鍋
尖沙咀厚福街9號地下

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
 Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...