2018年3月5日 星期一

❤飲食❤ 好有家的感覺的餸菜 ~ 住家菜

 朋友相約我放工後,到他公司附近食晚飯,就來到 住家菜 食
朋友選依個原因是貪餸菜少油冇味精



店裝潢非常別緻,地方寬敞,座位有圓台及卡位選擇




最後,選了3餸及1煲湯

住家老火湯  $50 (煲)
是日湯是蘋果雪梨豬骨湯,湯料十足,
而且味道清甜滋潤,
想不到一煲約八碗,非常抵飲。


花膠海参煲 (北菇) $113
這花膠吸收北菇醬汁,
入味,口感爽口,
有些嚼頭,
海参嫩滑爽口彈牙,
非常好食滿足。


魷魚馬蹄蒸肉餅 $75
食起來軟腍鬆化香滑,
吃著有粒粒魷魚及馬蹄有好正口感,
同飯一起食非常好味!

御膳豆 $75
鹹蛋豆腐更添美味,
香氣馥郁帶鹹甜,
入口有軟嫩綿滑口感豐富,
飯不錯選擇



食完飯仲有糖水送
最後送上是日糖水,就是馬蹄露,入口更清甜爽香,
配上滑滑腐竹,滋潤又美味

朋友選依個是不錯,好有家的感覺
這店煮餸菜沒落味精, 所以食後不怕要飲好多水呢!


 住家菜
尖沙咀柯士甸道122號麗斯中心地下高層


Yin’s Blog
 Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice Dianping* 
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...