2018年4月18日 星期三

❤飲食❤ 滋味台灣菜 ~ 圓山台灣料理

 家人飯聚當然由我及妹選擇,
 妹之前食過園山台灣料理 , 
質素不錯,就來依間食呢!


店有二層,地方寬敞,以中式裝修,有多張圓台

選了四人套餐 B $788


拼盆: 麻辣鴨舌鹽水鴨, 蠔油生腸
麻辣鴨舌有口感帶麻辣得來不太辣,十分惹味可口
鹽水鴨清淡味道而略帶鹹味,肉質鮮嫩
蠔油生腸入口爽脆口,沾點醬汁更美味


基隆花枝羹 

滿鮮味的花枝,並有滑順的魷魚,
味道清甜帶甜甜地滿美味


台灣
肥瘦兼備具口感鬆軟,
皮油化口但肉不鞋帶鹹味
滷得非常入味,是媽媽必愛食之一呢!


阿里山桂竹筍
桂竹筍清甜鮮爽脆口感搭配肉絲來炒,
十分開胃可口, 十分好下飯


台式黃花魚 選五味
這桂花魚炸得好脆口,味道新鮮, 香酥肉嫩,
淋上特製甜甜酸酸的五味
令味更豐富,十分醒胃可口


台式蚵仔煎
這蚵仔煎得酥脆又夠簿,有濃濃蛋香味,
加上都有好多粒粒鮮香蚵仔,
另可沾點甜辣醬料,令味道更美味


台灣炒A菜
原來台灣炒A菜就是炒油麥菜,炒得非常爽口鮮


擔仔麵及肉燥飯

擔仔麵肉燥飯, 兩款都好好味, 各有特色


椰香棗茸糕 $35

這糕有紅棗及淡淡椰香味,味道清甜,
而且口感軟糯,非常好吃


圓山台灣料理 
尖沙咀金巴利道25號長利商業大廈1及2樓


Yin’s Blog
 Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice Dianping* 
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...